Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ Π. ΠΑΥΛΟΣ
















Βιογραφικό 


 Γεννήθηκα το 1979 και είμαι μέλος της πολύτεκνης οικογένειας του Παύλου
και της Κατερίνας Ζαχαριάδη.

Είμαι παντρεμένος με την Εύη Αλαπάνη και πατέρας ενός παιδιού.

 Κατοικώ στην περιοχή της Νέας Κρώμνης τα τελευταία 20 χρόνια.

Στα μαθητικά μου χρόνια διετέλεσα Πρόεδρος των 15μελών συμβουλίων του
2ουΓυμνασίου και 2ου Γενικού Λυκείου Δράμας.

Είμαι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών Επιστημών της σχολής Νομικών,
Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
Θεσσαλονίκης.

Κατέχω άδεια λογιστή – φοροτεχνικού.

Τα τελευταία 10 χρόνια, είμαι μέτοχος στην οικογενειακή μας επιχείρηση
εμπορίας ηλεκτρικών συσκευών.

Συμμετέχω στην παράταξη «πόλη + ζωή» από την ίδρυση της.

Το 2006 ήμουν υποψήφιος για πρώτη φορά στις Δημοτικές εκλογές του
Δήμου Δράμας, όπου και εκλέχτηκα ως ο νεότερος Δημοτικός Σύμβουλος.
 Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 επανεκλέχτηκα στις πρώτες θέσεις.

Διετέλεσα Αντιπρόεδρος της Δημαρχιακής Επιτροπής και μέλος των
Διοικητικών Συμβουλίων της ΔΕΥΑΔ, του Μουσικού Οργανισμού, των
ΚΑΠΗ, του Πνευματικού Κέντρου Ξηροποτάμου, καθώς και Πρόεδρος και
μέλος σε πολλές σχολικές επιτροπές.

 Από το 2011 έως και σήμερα είμαι Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών,
Εμπορικών Δραστηριοτήτων, Απασχόλησης, Τουρισμού, Πληροφορικής και
μέχρι πρότινος και Διοικητικών Υπηρεσιών.

 Προεδρεύω των επιτροπών Τουρισμού και Συμβιβαστικής Επίλυσης.

 Είμαι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, της Οικονομικής Επιτροπής και
του Διοικητικού Συμβουλίου του Πολιτιστικού Οργανισμού – Φεστιβάλ
Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου